Bc. Adam JAHN

Diplomová práce

Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci

Product introduction to the market with emphasis on the competition
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci. Projekt je realizován v podniku Openmatics, s. r. o. Hlavním cílem práce bylo navrhnout marketingový mix pro telematicko diagnostický produkt, který se nachází ve fázi vývoje. Pro dosažení hlavního cíle bylo nutné definovat jednotlivé dílčí úkoly, zejména pak srovnání konkurenčních produktů s ohledem …více
Abstract:
The submitted diploma thesis evaluates the introduction of a product into the market with an emphasis on competition. The project is realized through the company Openmatics, Ltd. The main objective of the project was to design a marketing blend for a telematicsdiagnostic product situated in a development phase. In order to achieve the main goal, it was crucial to define individual tasks, particularly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAHN, Adam. Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení