Bc. Adam JAHN

Master's thesis

Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci

Product introduction to the market with emphasis on the competition
Anotácia:
Předložená diplomová práce se věnuje problematice zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci. Projekt je realizován v podniku Openmatics, s. r. o. Hlavním cílem práce bylo navrhnout marketingový mix pro telematicko diagnostický produkt, který se nachází ve fázi vývoje. Pro dosažení hlavního cíle bylo nutné definovat jednotlivé dílčí úkoly, zejména pak srovnání konkurenčních produktů s ohledem …viac
Abstract:
The submitted diploma thesis evaluates the introduction of a product into the market with an emphasis on competition. The project is realized through the company Openmatics, Ltd. The main objective of the project was to design a marketing blend for a telematicsdiagnostic product situated in a development phase. In order to achieve the main goal, it was crucial to define individual tasks, particularly …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAHN, Adam. Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Project Management Systems