Analýza marketingové komunikace značky Footshop – Bc. René Dang
Bc. René Dang
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
The analysis of the Footshop marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obchodní značky Footshop. Úkolem práce je pomocí analýz, dotazníkového šetření a zkoumání marketingových aktivit definovat charakteristické rysy marketingové komunikace vybraného obchodu a navrhnout řešení na její zlepšení. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení jednotlivých základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, jako je reklama …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on Analysis of the Footshop Marketing Communication. The purpose of the thesis is to define the characteristics of Footshop marketing communication through analysis, survey and marketing activities and propose solutions for improvement. The theoretical part is focused on explaining the basic terms of marketing communication, such as advertising, personal sales, sales promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/u95bj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANG, René. \textit{Analýza marketingové komunikace značky Footshop}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/j4esfv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková