Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium – Ing. Pavel Skalský
Ing. Pavel Skalský
Bakalářská práce
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
Internet as an interactive communication tool and as an advertising medium
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zodpovědět důležité otázky z oblasti problematiky internetu, jeho využití v dnešní době jako nepostradatelné komunikační platformy a rozebrat nejdůležitější aspekty oboru internetové reklamy a marketingové komunikace na internetu. V praktické části je záměrem analyzovat na základě dotazníku vnímání internetu a jeho možností z pohledu reklamních zadavatelů, a dále na základě …víceAbstract:
This thesis aims to answer important questions in the field of internet communication, the use of internet as an essential communication platform today and parses the most important aspects in the area of internet advertising and internet marketing communication. The purpose of the practical part based on the questionary is to analyse the comprehensation of internet and his possibilities as seen by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w40vf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták