Ing. Pavel Skalský

Bakalářská práce

Internet jako interaktivní komunikační nástroj  a jako reklamní médium

Internet as an interactive communication tool and as an advertising medium
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zodpovědět důležité otázky z oblasti problematiky internetu, jeho využití v dnešní době jako nepostradatelné komunikační platformy a rozebrat nejdůležitější aspekty oboru internetové reklamy a marketingové komunikace na internetu. V praktické části je záměrem analyzovat na základě dotazníku vnímání internetu a jeho možností z pohledu reklamních zadavatelů, a dále na základě …více
Abstract:
This thesis aims to answer important questions in the field of internet communication, the use of internet as an essential communication platform today and parses the most important aspects in the area of internet advertising and internet marketing communication. The purpose of the practical part based on the questionary is to analyse the comprehensation of internet and his possibilities as seen by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní