Martina Mackovjaková

Diplomová práce

Marketingová komunikácia bežeckého podujatia Behaj lesmi

Marketingová komunikácia bežeckého podujatia Behaj lesmi
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat specifika marketingové komunikace běžecké akce Behaj lesmi a na základě provedených analýz navrhnout způsoby zefektivnění komunikační strategie běžecké akce Behaj lesmi. Teoretická část pokrývá a definuje pojmy sportovní marketing, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu a značka ve sportu. V praktické části je využit kvantitativní výzkum v podobě …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to identify the specifics of the marketing communication of the running event Behaj lesmi and, based on the analyses carried out, propose ways to make the communication strategy of the running event Behaj lesmi more effective. The theoretical part covers and defines the concepts of sports marketing, marketing communication, communication mix tools and brand in sports …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať špecifiká marketingovej komunikácie bežeckého podujatia Behaj lesmi a na základe uskutočnených analýz navrhnúť spôsoby zefektívnenia komunikačnej stratégie bežeckého podujatia Behaj lesmi. Teoretická časť pokrýva a definuje pojmy športový marketing, marketingová komunikácia, nástroje komunikačného mixu a značka v športe. V praktickej časti je využitý kvantitatívny …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88469

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management