Marketingová komunikácia bežeckého podujatia Behaj lesmi – Martina Mackovjaková
Martina Mackovjaková
Diplomová práce
Marketingová komunikácia bežeckého podujatia Behaj lesmi
Marketingová komunikácia bežeckého podujatia Behaj lesmi
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat specifika marketingové komunikace běžecké akce Behaj lesmi a na základě provedených analýz navrhnout způsoby zefektivnění komunikační strategie běžecké akce Behaj lesmi. Teoretická část pokrývá a definuje pojmy sportovní marketing, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu a značka ve sportu. V praktické části je využit kvantitativní výzkum v podobě …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to identify the specifics of the marketing communication of the running event Behaj lesmi and, based on the analyses carried out, propose ways to make the communication strategy of the running event Behaj lesmi more effective. The theoretical part covers and defines the concepts of sports marketing, marketing communication, communication mix tools and brand in sports …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať špecifiká marketingovej komunikácie bežeckého podujatia Behaj lesmi a na základe uskutočnených analýz navrhnúť spôsoby zefektívnenia komunikačnej stratégie bežeckého podujatia Behaj lesmi. Teoretická časť pokrýva a definuje pojmy športový marketing, marketingová komunikácia, nástroje komunikačného mixu a značka v športe. V praktickej časti je využitý kvantitatívny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88469
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků