Tereza Janýšková
Master's thesis
Typologie zákazníků na trhu psích granulí
Customer Typology on the Dog Dry Food Market
Abstract:
Hlavní náplní diplomové práce je tvorba typologie zákazníků na trhu psích granulí. Cílem bylo získat podklady a utvořit návrhy a doporučení, vhodné pro zákazníky na trhu psích granulí, ale především výrobce a prodejce psích krmiv. Výsledně utvořené shluky mohou pomoci při utváření strategií výrobců a prodejců a mohou jim tak být důležitým podkladem či inspirací při práci. V teoretické části byla prozkoumána …moreAbstract:
The main focus of the thesis is the creation of a typology of customers in the dog dry food market. Objectives m was to obtain evidence and to form suggestions and recommendations suitable for customers in the dog kibble market, but especially for manufacturers and sellers of dog food. The resulting clusters can help in shaping the strategies of manufacturers and sellers and can thus be an important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149444
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2023
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková -
Typologie zákazníků pražírny kávy
Nikol Řehánková