Typologie zákazníků na trhu psích granulí – Tereza Janýšková
Tereza Janýšková
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu psích granulí
Customer Typology on the Dog Dry Food Market
Anotace:
Hlavní náplní diplomové práce je tvorba typologie zákazníků na trhu psích granulí. Cílem bylo získat podklady a utvořit návrhy a doporučení, vhodné pro zákazníky na trhu psích granulí, ale především výrobce a prodejce psích krmiv. Výsledně utvořené shluky mohou pomoci při utváření strategií výrobců a prodejců a mohou jim tak být důležitým podkladem či inspirací při práci. V teoretické části byla prozkoumána …víceAbstract:
The main focus of the thesis is the creation of a typology of customers in the dog dry food market. Objectives m was to obtain evidence and to form suggestions and recommendations suitable for customers in the dog kibble market, but especially for manufacturers and sellers of dog food. The resulting clusters can help in shaping the strategies of manufacturers and sellers and can thus be an important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Specifikace segmentace zákazníků obuvi na českém trhu
Kateřina Entlerová -
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková