Bc. Eva Pomahačová

Diplomová práce

Aplikace testu barev v oblasti marketingu produktu

Colors test application in product marketing
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám v první fázi marketingem. Věnuji se také charakteristice barev a jejich psychologii, pro upřesnění, jaký význam má určitá barva a jak jednotlivé barvy působí na lidi. Dále se zabývám emocemi a obalem, jež ovlivňují rozhodování zákazníka. Získané informace využívám pro samotný výzkum práce, který je prováděn dotazníkovým šetřením, a ve kterém respondenti odpovídali …více
Abstract:
In my thesis I deal in the first stage with marketing. I also deal with the characteristics of the colors and their psychology, specifically with the importance a particular color has and how individual colors influence people. In other stages with emotions and packaging, which influences the purchasing decision. The obtained information is used for actual research work, which is carried out by questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace