Aplikace testu barev v oblasti marketingu produktu – Bc. Eva Pomahačová
Bc. Eva Pomahačová
Diplomová práce
Aplikace testu barev v oblasti marketingu produktu
Colors test application in product marketing
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám v první fázi marketingem. Věnuji se také charakteristice barev a jejich psychologii, pro upřesnění, jaký význam má určitá barva a jak jednotlivé barvy působí na lidi. Dále se zabývám emocemi a obalem, jež ovlivňují rozhodování zákazníka. Získané informace využívám pro samotný výzkum práce, který je prováděn dotazníkovým šetřením, a ve kterém respondenti odpovídali …víceAbstract:
In my thesis I deal in the first stage with marketing. I also deal with the characteristics of the colors and their psychology, specifically with the importance a particular color has and how individual colors influence people. In other stages with emotions and packaging, which influences the purchasing decision. The obtained information is used for actual research work, which is carried out by questionnaire …víceKlíčová slova
Marketingový mix barvy psychologie barev vnímání barev kombinace barev emoce obal respondent komunikace výzkum dotazování výrobek spotřebitel cílová skupina marketing mix colors psychology of colors mening of colors combination of colors emotions packaging communication research interview product consumer target group
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kaw30/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Veronika Lisá