Jitka Pudivítrová

Bakalářská práce

Nákupní chování v oblasti módy na internetu

Shopping behaviour in the area of fashion online
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitele při nákupu módy prostřednictvím internetu. V teoretické části jsou na základě literární rešerše popsány faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, stručná historie módy, vývoj módního trhu a specifika elektronického obchodování včetně jeho oblastí, výhod a nevýhod a analýzy statistických dat. Praktická část je …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with consumer shopping behaviour when buying fashion online. The theoretical part is based on literary research and describes factors influencing consumer shopping behaviour, buyer decision process, brief history of fashion, development of fashion market and specifics of e-commerce including its areas, advantages and disadvantages and analysis of statistics. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73175