Nákupní chování v oblasti módy na internetu – Jitka Pudivítrová
Jitka Pudivítrová
Bakalářská práce
Nákupní chování v oblasti módy na internetu
Shopping behaviour in the area of fashion online
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitele při nákupu módy prostřednictvím internetu. V teoretické části jsou na základě literární rešerše popsány faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, stručná historie módy, vývoj módního trhu a specifika elektronického obchodování včetně jeho oblastí, výhod a nevýhod a analýzy statistických dat. Praktická část je …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer shopping behaviour when buying fashion online. The theoretical part is based on literary research and describes factors influencing consumer shopping behaviour, buyer decision process, brief history of fashion, development of fashion market and specifics of e-commerce including its areas, advantages and disadvantages and analysis of statistics. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73175
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím