Prezentace firem podnikajících v oblasti automatizační techniky ve strojírenství na veletrzích – Bc. Iva Kadlčková
Bc. Iva Kadlčková
Diplomová práce
Prezentace firem podnikajících v oblasti automatizační techniky ve strojírenství na veletrzích
Presentation of companies operating in the field of automation technology in mechanical engineering at fairs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují veletržní prezentaci firem podnikajících ve strojírenství. Pomocí těchto faktorů jsou formulovány zásady komunikační strategie a doporučení pro vybranou firmu z oboru průmyslové automatizace. Součástí práce je analýza marketingového a komunikačního mixu vybrané firmy, matice atraktivity oboru a výpočet vybraných ukazatelů finanční analýzy …víceAbstract:
The thesis is focused on identification factors that affect the fair presentation of companies operating in mechanical engineering. Based on these factors are formulated principles of communication strategies and recommendations for the selected company in the field of industrial automation. The thesis includes the analysis of marketing and communication mix of selected company, matrix of industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
- Oponent: Jan Kopřiva, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLČKOVÁ, Iva. \textit{Prezentace firem podnikajících v~oblasti automatizační techniky ve strojírenství na veletrzích}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/j5bwg2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva