Strategické řízení regionální značky Krkonoše – Bc. Lukáš Hromada
Bc. Lukáš Hromada
Master's thesis
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Strategic management of the Krkonoše regional brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá regionální značkou KRKONOŠE originální produkt ®. Hlavním cílem práce je posouzení pozice značky na trhu, identifikace aktivit spojených s budováním pozice značky v daném regionu a vyhodnocení povědomí veřejnosti o značce. Teoretická část popisuje značku, její identitu a image, prvky značky a nástroje jejího strategického řízení. Dále se práce věnuje základním marketingovým …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the regional brand KRKONOŠE original product ®. The main objective of the work is to assess the brand's position on the market, identify activities associated with building the brand's position in the given region and evaluate the public's awareness of the brand. The theoretical part describes the brand, its identity and image, elements and tools of strategic brand management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Reader: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROMADA, Lukáš. \textit{Strategické řízení regionální značky Krkonoše}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/j5dlaa/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - k. s. Hradec Králové
Theses on a related topic
-
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights