Michaela Kahlová

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku

Social Networks as a Tool for the Communication Strategy of the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku". Na základě dotazníku je provedena analýza současné strategie využívání sociálních sítí vybraného podniku. Dále jsou v teoretické části využity koncepty marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, komunikační strategie podniku a specifikace marketingu na sociálních sítích. Práce také …more
Abstract:
The bachelor's thesis addresses the topic of 'Social Networks as a Communication Strategy Tool for a Selected Business'. Based on a questionnaire, an analysis of the current strategy of using social networks by the selected business is conducted. Additionally, the theoretic section utilizes concepts of the marketing mix, marketing communication mix, business communication strategy, and specifications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Mlázovský

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kahlová, Michaela. Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní