Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku – Michaela Kahlová
Michaela Kahlová
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Social Networks as a Tool for the Communication Strategy of the Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku". Na základě dotazníku je provedena analýza současné strategie využívání sociálních sítí vybraného podniku. Dále jsou v teoretické části využity koncepty marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, komunikační strategie podniku a specifikace marketingu na sociálních sítích. Práce také …moreAbstract:
The bachelor's thesis addresses the topic of 'Social Networks as a Communication Strategy Tool for a Selected Business'. Based on a questionnaire, an analysis of the current strategy of using social networks by the selected business is conducted. Additionally, the theoretic section utilizes concepts of the marketing mix, marketing communication mix, business communication strategy, and specifications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAHLOVÁ, Michaela. \textit{Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/j5fi5w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kahlová, Michaela. Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová