Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku – Michaela Kahlová
Michaela Kahlová
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Social Networks as a Tool for the Communication Strategy of the Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku". Na základě dotazníku je provedena analýza současné strategie využívání sociálních sítí vybraného podniku. Dále jsou v teoretické části využity koncepty marketingového mixu, marketingového komunikačního mixu, komunikační strategie podniku a specifikace marketingu na sociálních sítích. Práce také …viacAbstract:
The bachelor's thesis addresses the topic of 'Social Networks as a Communication Strategy Tool for a Selected Business'. Based on a questionnaire, an analysis of the current strategy of using social networks by the selected business is conducted. Additionally, the theoretic section utilizes concepts of the marketing mix, marketing communication mix, business communication strategy, and specifications …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kahlová, Michaela. Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová