Zdenka Zlámalová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě

Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of cafe Slávia. The theoretical part describes the theoretical data of marketing communication and marketing research, which are basis for the elaborations of the practical part. The practical part analyzes the current marketing communication and examine the marketing environment of the cafe Slávia. The bachelor thesis also includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zlámalová, Zdenka. Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe