Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior – Bc. Patrycja Szuściková
Bc. Patrycja Szuściková
Diplomová práce
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
The Image Function in the Marketing Management of a Luxury Brand Christian Dior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou role image v marketingovém managementu luxusní značky Christian Dior. Tématem diplomové práce jsou klíčové prvky a marketingové funkce image, které jsou charakteristické pro prémiové značky. Objektem zkoumání je francouzský módní dům Christian Dior. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů image, marketingového managementu image a jejich strategií …víceAbstract:
The subject of this thesis is the role of a brand image in the marketing activities of a luxury brand. The core topics of the thesis are the key features and characteristics, which are an inherent part of premium brands. The researcher's central object of study is the French fashion house Christian Dior. The theoretical is focused on clarification of the key defini-tions of image, marketing management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZU$\backslash$'SCIKOVÁ, Patrycja. \textit{Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/j5rbn2/.
Jak správně citovat práci
Szuściková, Patrycja. Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová