Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior – Bc. Patrycja Szuściková
Bc. Patrycja Szuściková
Master's thesis
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
The Image Function in the Marketing Management of a Luxury Brand Christian Dior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou role image v marketingovém managementu luxusní značky Christian Dior. Tématem diplomové práce jsou klíčové prvky a marketingové funkce image, které jsou charakteristické pro prémiové značky. Objektem zkoumání je francouzský módní dům Christian Dior. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů image, marketingového managementu image a jejich strategií …moreAbstract:
The subject of this thesis is the role of a brand image in the marketing activities of a luxury brand. The core topics of the thesis are the key features and characteristics, which are an inherent part of premium brands. The researcher's central object of study is the French fashion house Christian Dior. The theoretical is focused on clarification of the key defini-tions of image, marketing management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZU$\backslash$'SCIKOVÁ, Patrycja. \textit{Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/j5rbn2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Szuściková, Patrycja. Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Personální controlling a jeho využití v malých a středních podnicích
Edita Vacková -
Regionální produkty a tradice a jejich využití v cestovním ruchu
Kristýna Urválková -
Porovnání dvoufázové a jednofázové sklizně polních plodin a dopad na výnos a kvalitu produkce
Ondřej Blecha -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Adaptace a s ní spojené podpůrné a stresové faktory u vysokoškolských studentů navazujících magisterských programů
Šírová Šírová -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová