Bc. Patrycja Szuściková

Master's thesis

Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior

The Image Function in the Marketing Management of a Luxury Brand Christian Dior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou role image v marketingovém managementu luxusní značky Christian Dior. Tématem diplomové práce jsou klíčové prvky a marketingové funkce image, které jsou charakteristické pro prémiové značky. Objektem zkoumání je francouzský módní dům Christian Dior. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů image, marketingového managementu image a jejich strategií …more
Abstract:
The subject of this thesis is the role of a brand image in the marketing activities of a luxury brand. The core topics of the thesis are the key features and characteristics, which are an inherent part of premium brands. The researcher's central object of study is the French fashion house Christian Dior. The theoretical is focused on clarification of the key defini-tions of image, marketing management …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Szuściková, Patrycja. Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe