Chráněné dílny neziskových organizací – Iveta Lejčarová
Iveta Lejčarová
Diplomová práce
Chráněné dílny neziskových organizací
Sheltered Workshops of Nonprofit Organizations
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat propagaci a odbyt chráněných dílen vybraných neziskových organizací, kdy výstupem jsou doporučení zaměřená na jednotlivé analyzované oblasti s poukázáním na společné a odlišné znaky, silné a slabé stránky organizace. To vše s přihlédnutím k reálným možnostem organizace. První část práce je zaměřena na teoretická východiska v oblasti neziskových organizací, sociální ekonomiky …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to analyze promotion and sales of sheltered workshops of the chosen nonprofit organizations. The outputs of this work are recommendations focused on the specific areas when the common and different characters, strengths and weaknesses are shown. All this is taking into account the real possibilities of the organization. The first part of this work is focused on theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2018
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Oldřich Syrovátka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace chráněné dílny
Liběna FLORIÁNOVÁ -
Marketingový plán vybrané chráněné dílny
Markéta KUBÍKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace chráněné dílny
Tereza Otáhalová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Zdeněk STRNAD