Bc. Lenka Plocková

Diplomová práce

Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se

How Fosters perceive their mandatory education
Anotace:
Diplomová práce „Jak pěstouni vnímají svoji povinnost vzdělávat se“ je zaměřena na zkušenosti pěstounů se vzděláváním a jeho využití v každodenním životě. Práce je rozdělena na dvě části - na teoretickou a empirickou. V první části práce jsou vysvětleny klíčové pojmy, které slouží jako terminologická a metodologická opora pro empirickou část diplomové práce. Popisují rodinu jako základní jednotku společnosti …více
Abstract:
Diploma thesis: This thesis titled “How Fosters perceive their mandatory education“is dedicated to foster’s experience with mandatory education and Its utilization in everyday life. The thesis has two parts – the Theoretical part and the Empiric part. The first chapter is dedicated to explanation of key terms that are used as therminological and methodological support for the Empiric part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Jan Buchta
  • Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta