Anna Horňáková

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení

Analysis of Starbucks' communication strategy on selected social networks and suggestions for improvement
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje online komunikační strategii společnosti Starbucks Česká republika na sociálních sítích Instagram a TikTok. Současný přístup značky k online platformám je analyzován a doplněn dotazníkovým šetřením s cílem zjistit, jak zákazníci společnosti vnímají její komunikační strategii. Celkový postoj organizace k digitálnímu prostředí je v závěru práce zhodnocen a doplněn o možné inovativní …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the online communication strategy of Starbucks Czech Republic on social networks Instagram and TikTok. The brand's current approach to the online platforms is analysed and supplemented with a questionnaire survey, in order to determine the perception of the company's customers of its communication strategy. The overall attitude of the organization towards the digital …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94421