Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení – Anna Horňáková
Anna Horňáková
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
Analysis of Starbucks' communication strategy on selected social networks and suggestions for improvement
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje online komunikační strategii společnosti Starbucks Česká republika na sociálních sítích Instagram a TikTok. Současný přístup značky k online platformám je analyzován a doplněn dotazníkovým šetřením s cílem zjistit, jak zákazníci společnosti vnímají její komunikační strategii. Celkový postoj organizace k digitálnímu prostředí je v závěru práce zhodnocen a doplněn o možné inovativní …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the online communication strategy of Starbucks Czech Republic on social networks Instagram and TikTok. The brand's current approach to the online platforms is analysed and supplemented with a questionnaire survey, in order to determine the perception of the company's customers of its communication strategy. The overall attitude of the organization towards the digital …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94421
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORŇÁKOVÁ, Anna. \textit{Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/j6j4sg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková