Komunikační mix společnosti Automotodrom Brno, a.s. – Ing. Nikola Konradová
Ing. Nikola Konradová
Bachelor's thesis
Komunikační mix společnosti Automotodrom Brno, a.s.
Communication mix of Automotodrom Brno, a.s. company
Anotácia:
Autor: Nikola Konradová Název: Komunikační mix společnosti Automotodrom Brno, a.s. Bakalářská práce se zaobírá problematikou marketingového komunikačního mixu společnosti Automotodrom Brno, a.s. Rozebírá konkrétní komunikační nástroje, které podnik využívá a hodnotí je. V závěru práce jsou navržena zlepšení komunikačního mixu společnosti s cílem dosáhnout vyšší efektivity, ziskovosti a navštěvovanosti …viacAbstract:
Author: Nikola Konradová Title: Communication mix of Automotodrom Brno, a.s. company Bachelor thesis covers a mix of communication methods used by the Automotodrom Brno, a.s. company. First it explores and evaluates the particular communication instruments used by the company. Then, finally, the thesis proposes improvements of the company communication; the goal being more effective results which includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/zxwbk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Mgr. Jitka Rozprýmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Analýza marketingových nástrojů ve fotbalovém klubu FC Zbrojovka Brno, a.s.
Jiří Floder -
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Analysis of Green Marketing in Russian Large Enterprises (Case Study of Company VkusVill)
Ivan Rozhko -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran