Vývoj a aplikace vztahového marketingu – Lucie Kohoutová
Lucie Kohoutová
Bakalářská práce
Vývoj a aplikace vztahového marketingu
Development and application of relationship marketing
Anotace:
Bakalářská práce Vývoj a aplikace vztahového marketingu se zabývá historickým vznikem a jednotlivými přístupy vztahového marketingu, které vedou k vytvoření dlouhodobých a tedy vzájemně výhodných partnerství s klíčovými stranami. Autorka dále vysvětluje obsah pojmu CRM, podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky a rozebírá jednotlivé aspekty, které se významně podílejí na získání zákazníkovy …víceAbstract:
Bachelor thesis "Development and application of relationship marketing", deals with the historical origin of individual relationship marketing approaches that lead to the creation of long-term and therefore mutually beneficial partnerships with key parties. The author also explains the concept of CRM, the conditions for quality customer relationship management and discusses the different aspects that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44144
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44144
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane