Ing. Nikola Najmanová

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales Promotion as a tool of integrated marketing communication in selected firm in the financial services sector
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala podporou prodeje ve společnosti KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. a její realizací. V první (teoretické) části své práce jsem vymezila základní pojmy (marketingová komunikace a podpora prodeje), jejich vzájemný vztah a úlohu v komunikační strategii společnosti. Ve druhé, praktické, části jsem zkoumala realizaci podpory prodeje u KUPEG úvěrové pojišťovny a.s. a také …více
Abstract:
In my bachelor thesis, I’ve been studying sales promotion in the company KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. and realization of this promotion. In the first part I‘ve described basics terms (marketing communication and sales promotion), their relationship and their role in communication strategy of the company. In the second part of my thesis, I’ve introduced company and realization of its sales promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní