Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Ing. Nikola Najmanová
Ing. Nikola Najmanová
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales Promotion as a tool of integrated marketing communication in selected firm in the financial services sector
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala podporou prodeje ve společnosti KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. a její realizací. V první (teoretické) části své práce jsem vymezila základní pojmy (marketingová komunikace a podpora prodeje), jejich vzájemný vztah a úlohu v komunikační strategii společnosti. Ve druhé, praktické, části jsem zkoumala realizaci podpory prodeje u KUPEG úvěrové pojišťovny a.s. a také …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I’ve been studying sales promotion in the company KUPEG úvěrová pojišťovna a.s. and realization of this promotion. In the first part I‘ve described basics terms (marketing communication and sales promotion), their relationship and their role in communication strategy of the company. In the second part of my thesis, I’ve introduced company and realization of its sales promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/krvbz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAJMANOVÁ, Nikola. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/j6y21t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček