Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice – Simona Hasilová
Simona Hasilová
Bachelor's thesis
Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice
Anotácia:
Cílem této bakalářská práce je zmapovat, jaké rozdíly jsou mezi učebními styly studentů prvních a třetích ročníků vybraných fakult Univerzity Pardubice. Teoretická část zabývá učením, styly učení, vzděláváním a druhy vzdělávání. Dále se práce věnuje učebním strategiím. Cílem praktické části je zjistit, v čem se liší učební styly studentů prvních a třetích ročníků, zdali se učí v průběhu celého semestru …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the differences between the learning styles of first and third year students of selected faculties of the University of Pardubice. The theoretical part deals with learning, learning styles, education and types of education. Furthermore, the thesis deals with learning strategies. The aim of the practical part is to find out how the learning styles of first and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HASILOVÁ, Simona. \textit{Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice}. Online. Bakalárska práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j7em6r/.
Jak správně citovat práci
Hasilová, Simona. Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Humanities / Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Poslechové strategie a styly učení v anglickém jazyce u žáků 9. ročníku
Gabriela Vašátová -
Specifické učební styly studentů a odpovídající strategie učení se zaměřením na výuku angličtiny
Jana Machová -
Styly učení a školní úspěšnost žáků v hodinách anglického a ruského jazyka
Kristýna Mašková -
Strategie učení žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na druhém stupni základní školy
Libuše UHLÁŘOVÁ -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Systém duálního vzdělávání a možnosti jeho uplatnění ve středním odborném vzdělávání
Leoš Kočička -
Systém vzdělávání ve Velké Británii - reformy a jejich dopad na úroveň vzdělávání
Lucie Ungerová