Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok – Bc. Lukáš Měchura
Bc. Lukáš Měchura
Master's thesis
Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok
Online promotion trought the social network TikTok
Abstract:
Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby. Tato diplomová práce se zabývá nově vzniklou platformou, která si celosvětově získala neuvěřitelnou rychlostí velké množství uživatelů. Cílem práce je identifikovat determinanty a specifika této sociální sítě a na jejich základě pak formulovat doporučení pro podniky vstupující na tuto platformu. Doporučení jsou stavěna na podkladech z primárního a sekundárního …moreAbstract:
Social networks are a phenomenon of our time. This diploma thesis deals with a newly created platform that has gained a large number of users worldwide at an incredible speed. The aim of the thesis is to identify the determinants and specifics of this social network and on the basis of them to formulate recommendations for companies entering this platform. The recommendations are built on evidence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Reader: Martina Morávková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad