Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku – Bc. Tomáš Šulista
Bc. Tomáš Šulista
Bakalářská práce
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá akvizicí nových zákazníků v podniku Jednota s. d. České Budějovice. V teoretické části je vysvětlena obecná segmentace trhu a možnosti různých marketingových nástrojů jak na zákazníky cílit. V aplikační části je uvedena podrobná charakteristika Jednoty s. d. České Budějovice a to jakým způsobem se snaží cílit na nové zákazníky. Dále je součástí dotazníkové šetření se …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with an acquisition of new customers for company Jednota s.d. České Budějovice. The theoretical part explains the general segmentation of the market and the possibility of various marketing tools used for targeting customers. Detailed characterization of Jednota s.d. České Budějovice and how they are trying to target new customers is described in application part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cned8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin