Bc. Tomáš Šulista

Bakalářská práce

Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá akvizicí nových zákazníků v podniku Jednota s. d. České Budějovice. V teoretické části je vysvětlena obecná segmentace trhu a možnosti různých marketingových nástrojů jak na zákazníky cílit. V aplikační části je uvedena podrobná charakteristika Jednoty s. d. České Budějovice a to jakým způsobem se snaží cílit na nové zákazníky. Dále je součástí dotazníkové šetření se …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with an acquisition of new customers for company Jednota s.d. České Budějovice. The theoretical part explains the general segmentation of the market and the possibility of various marketing tools used for targeting customers. Detailed characterization of Jednota s.d. České Budějovice and how they are trying to target new customers is described in application part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích