Malé a střední podnikání v právně ekonomických vztazích v ČR – Adéla Vítková
Adéla Vítková
Bakalářská práce
Malé a střední podnikání v právně ekonomických vztazích v ČR
Small and Middle size entrepre-neurship within the legal and economic relations
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Malé a střední podnikání v právně ekonomických vztazích. Předmětem této práce je analýza projektů Ministerstva průmyslu a ob-chodu REVIT a Záruka a také projekt Ministerstva práce a sociálních věcí Kurzarbeit se zaměřením na vybrané podniky. V první části jsou popsány základní pojmy související s tématem práce, jako např. podnik, živnost, podpora, apod. Dále je rozebráno …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis concentrates on Small and Middle size entrepreneurship within the legal and economic relations. The subject of this thesis is an analysis of projects run by the Ministry of Industry and Trade called REVIT and 'Záruka' and also the project of the Ministry of Labour and Social Affairs Kurzarbeit specializing to selected companies. The first part talks about basic terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Radek Jurčík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva