Martina BURKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace ve výtvarné výchově
Communication in art education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací ve výtvarné výchově, především hledá odpověď na otázku, jak by měla vypadat adekvátní komunikace s dětmi během hodin výtvarné výchovy. Dále se závěrečná práce zabývá zásadními pojmy z oblasti výtvarné výchovy, rozvoje kreativity a motivace ve vzdělávacím prostředí. Bakalářská práce poukazuje na to, jak by měl učitel výtvarné výchovy zvládnout náročné situace, běžné …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with communication in art education, especially looking for an answer to the question of what adequate communication with children should look like during art education classes. Furthermore, the final work deals with the basic concepts of art education, development of creativity and motivation in the educational environment. The bachelor's thesis points out how an art teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr., BcA. Marie Bajnarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BURKOVÁ, Martina. Komunikace ve výtvarné výchově. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Komunikace a integrace ve výtvarných a performativních aktivitách. Tvorba specifických sociálních situací směřujících k inkluzi mentálně hendikepovaných prostřednictvím výtvarně tvůrčích aktivit.
Hana PEJČOCHOVÁ -
Vizuální komunikace ve městském prostoru
Jaroslava SIKOŇOVÁ -
1. Teoretická část: Motiv židle ve výtvarné fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Objekty všedního dne b) výstavní soubor: Židle
Anna Ritterová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK