Státní programy podpory malého a středního podnikání - dotace, subvence, pobídky – Ing. Petr Korejs
Ing. Petr Korejs
Diplomová práce
Státní programy podpory malého a středního podnikání - dotace, subvence, pobídky
Goverment Schemes Supporting Small and Medium Sized Enterprises - Subsidies and Incentives
Anotace:
Důležitým článkem české ekonomiky, faktorem sociální stability a ekonomického rozvoje jsou malé a střední podniky. Nesmíme opomenout to, že MSP jsou významnými tvůrci nových pracovních příležitostí. Podporování tohoto sektoru přispívá k jeho dobrému rozvoji a ke snaze o vytvoření optimálních podmínek pro provozování podnikatelských činností. Cílem diplomové práce je osvěta a seznámení se s problematikou …víceAbstract:
Small and medium-sized enterprises are an important part of the Czech economy, a factor of social stability and economic development. We can’t forget to mention, that small and medium-sized enterprises are significant creators of new jobs. Support of this sector contributes to its good development and to the tendency of creating optimal conditions for running the business. The goal of my diploma thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f19n2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: PaedDr. Václav Netolický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria