Martina Drábková

Master's thesis

Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto

The importance of a brand in regard to commercial success of a product demonstrated on the example of the automobile industry and the Škoda Auto brand
Abstract:
Diplomová práce zkoumá význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto. Na základě terénního výzkumu i výzkumu sekundárních dat byly stanovené důvody významu budování značky a investování do marketingové komunikace.Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučení na možné budoucí směřování marketingové komunikace značky Škoda Auto.
Abstract:
The diploma thesis explores the importance of a brand in regard to commercial success of a product demonstrated on the example of the automobile industry and the Škoda Auto brand. Based on primary field research and secondary research, reasons for the importance of brand building and investing in marketing communications were stated. The main contributions of the thesis are suggestions for possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71723