Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto – Martina Drábková
Martina Drábková
Diplomová práce
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
The importance of a brand in regard to commercial success of a product demonstrated on the example of the automobile industry and the Škoda Auto brand
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto. Na základě terénního výzkumu i výzkumu sekundárních dat byly stanovené důvody významu budování značky a investování do marketingové komunikace.Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučení na možné budoucí směřování marketingové komunikace značky Škoda Auto.Abstract:
The diploma thesis explores the importance of a brand in regard to commercial success of a product demonstrated on the example of the automobile industry and the Škoda Auto brand. Based on primary field research and secondary research, reasons for the importance of brand building and investing in marketing communications were stated. The main contributions of the thesis are suggestions for possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71723
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova