Reklama a její působení na spotřebitele – Ing. Šárka Šenfeldová
Ing. Šárka Šenfeldová
Bakalářská práce
Reklama a její působení na spotřebitele
Advertising and its Impact on Consumers
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je zanalyzování reklamy jako součástí marketingové komunikace, analyzování vývoje reklamy a působení reklamy na spotřebitele. Nejprve jsou vysvětleny některé obecné pojmy z oblasti marketingu. Poté je analyzováno působení reklamy na spotřebitele. Je proveden vlastní výzkum Reklama a její působení na spotřebitele a porovnán s výzkumem Reklama a vliv na spotřebitele. Na …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is analyzing the advertisement as part of marketing communication, advertising and analyzing the evolution of advertising effects on consumers. Firstly, it is explained some general concepts of marketing. Secondly, it is analyzed the advertising impact on its consumers. It has been made a research: Advertising and its impact on consumers, which is compared to a research …víceKlíčová slova
reklama marketing komunikační mix marketingová komunikace druhy reklamy vývoj reklamy psychologie v reklamě zapamatovatelnost reklamy internetová reklama reklama v tisku reklama v televizi očekávaný vývoj reklamy reklama a krize advertising marketing communications advertising and crise
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/phxlk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Hana Železná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy
Kubešová Kubešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Aneta Strnadová -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová