Inventarizace v účetnictví podnikatelských subjektů – Bc. Renáta Bayerová
Bc. Renáta Bayerová
Bakalářská práce
Inventarizace v účetnictví podnikatelských subjektů
Stocktaking in the accounting of enterprises
Anotace:
Bakalářská práce „Inventarizace v účetnictví podnikatelských subjektů“ se zabývá analýzou a zhodnocením současných metod a postupů inventarizace včetně daňových dopadů inventarizačních rozdílů ve vybraném podnikatelském subjektu. V první části bakalářské práce jsou vymezeny pojmy týkající se této oblasti a je popsáno provádění inventarizací dle platné legislativy. Druhá část popisuje provádění inventarizace …víceAbstract:
Bachelor thesis „Stocktaking in the accounting of enterprises“ deals with the analysis and evaluation of current methods of stocktaking as well as with the tax effect of stocktaking differences in a particular enterprise. In the first part of my bachelor thesis, there are determined definitions and descriptions of conducting of stocktaking according the valid legislation. The second part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/thnas/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Petr Valouch, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Jana Hvozdenská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Inventarizace Muzea Komenského v Přerově
Lucie Kopřivová -
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Peter Gomboš