Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restaurace – Kateřina Száková
Kateřina Száková
Diplomová práce
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restaurace
Factors Influencing Customers when Choosing a Restaurant
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitelů na trhu s restauracemi v Ostravě. Dalším cílem je sestavení typologie zákazníků restauračních zařízení na základě zjištěných faktorů. Předem stanovený problém byl řešen pomocí dat získaných z primárního marketingového výzkumu. Veškeré analýzy byly zpracovány ve statistickém programu IBM SPSS Statistics …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to identify key factors that influence consumers behavior on the restaurant market in Ostrava. The next objective is to take these factors and devise from them consumer typology. The predetermined problem was solved throught data obtained from primary marketing research. Analysis were processed in IBM SPSS Statistics. Customers were divided into four groups …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková