Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz – Lucie Ságnerová
Lucie Ságnerová
Bakalářská práce
Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
The Influence of Product Copywriting on Shopping Behaviour of Customers in E-shops Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v internetových obchodech, a to konkrétně tím, zda produktový copywriting na toto nákupní chování vliv má, nebo ne. V teoretické části práce jsou uvedená základní fakta o marketingu obecně a následně o online marketingu. Dále je zde definováno zařazení produktového copywritingu do mar-ketingové komunikace …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of product copywriting on shopping behavior of customers in e-shops, specifically if product copywriting has any influence on this shopping behavior or not. In the theoretical part of the work are mentioned general facts about marketing and after-wards about online marketing. Also there is defined the placement of product copywriting into marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÁGNEROVÁ, Lucie. \textit{Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/j9q54o/.
Jak správně citovat práci
Ságnerová, Lucie. Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Klára Šulcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Marketingová komunikace při zavedení produktové inovace na trh B2B
Milan Veselský -
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová