Lucie Ságnerová

Bakalářská práce

Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz

The Influence of Product Copywriting on Shopping Behaviour of Customers in E-shops Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v internetových obchodech, a to konkrétně tím, zda produktový copywriting na toto nákupní chování vliv má, nebo ne. V teoretické části práce jsou uvedená základní fakta o marketingu obecně a následně o online marketingu. Dále je zde definováno zařazení produktového copywritingu do mar-ketingové komunikace …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of product copywriting on shopping behavior of customers in e-shops, specifically if product copywriting has any influence on this shopping behavior or not. In the theoretical part of the work are mentioned general facts about marketing and after-wards about online marketing. Also there is defined the placement of product copywriting into marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ságnerová, Lucie. Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace