Komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana – Jana OŠKEROVÁ
Jana OŠKEROVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana
The Communication Plan of Dance School Oriental Dances Jane
Anotace:
V teoretické části této bakalářské práce jsou objasněny pojmy související s marketingovou komunikací. Tyto pojmy jsou následně použity v praktické části. Jsou určeny cíle komunikace a cílové skupiny. Jednotlivá média a nástroje komunikace jsou volena tak, aby byly vhodně propojeny a splňovaly vytyčené cíle. Dále je vytvořen konkrétní komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana zahrnující podrobný …víceAbstract:
In the theoretical part of this bachelor thesis are explained concepts related with marketing communications. Then there are these concepts used in the practical part. There are also determined the communication objectives and target groups. The individual media and the tools of communication are chosen so that they are properly connected and meet the set objectives set. There is created a concrete …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OŠKEROVÁ, Jana. Komunikační plán taneční školy Orientální tance Jana. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková