Ing. Petr Fleischmann

Diplomová práce

Zásady tvorby marketingových kampaní a měření jejich efektivnosti

Principles of creation of marketing campaigns and measuring of their effectiveness
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje tvorbě marketingových kampaní a měření jejich efektivity. První část obsahuje teoretický popis tvorby marketingových kampaní a zaměřuje se možnosti měření jejich účinnosti. Druhá část detailně popisuje retailovou segmentaci finanční instituce a jsou zde vybrány nejdůležitější segmentační proměnné. V závěrečné části práce jsou analyzovány tři vybrané kampaně a je …více
Abstract:
The submitted thesis is dedicated to the creation of marketing campaigns and measuring of their effectiveness. The first part includes the theoretical description of the creation of marketing campaigns and targets the possibilities of measuring of their effectiveness. The second part describes in detail the retail segmentation of a financial institution and the most important segmentation parameters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Kateřina Veselá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance