Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR – Markéta Ďoubalová
Markéta Ďoubalová
Bakalářská práce
Lázeňství jako významný produkt cestovního ruchu ČR
Spa as an important product of tourismus in Czech Republic
Anotace:
Práce se věnuje lázeňskému cestovnímu ruchu v České republice, jeho významu, postavení, historii a současnému stavu. Důležitou částí práce je pohled na lázeňství jako na produkt cestovního ruchu a současnou nabídku vybraných cestovních kanceláří.Abstract:
This thesis deals with the topic of the spa tourist industry in Czech republic, its importance, standing, history and present conditions. Important part of this thesis is view of balneology as a product of tourist industry and current offer of travel agencies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
- Vedoucí: Alexandr Gregar
- Oponent: Dagmar Rusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková