Arteterapie u dětí v předškolním věku – Tereza CHOVANCOVÁ
Tereza CHOVANCOVÁ
Bakalářská práce
Arteterapie u dětí v předškolním věku
Art Therapy for Preschool Age Children
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabýváme vybranými definicemi, cíli, formami a metodami arteterapie, účastníky arteterapeutického procesu a základní diagnostikou a symbolikou barev. Pro praktickou část jsme zvolili kvalitativní výzkumné šetření. Tato část je převážně tvořena deskripcí pozorování na základě vlastního výzkumného šetření "arteterapeutického …víceAbstract:
The bachelor thesis consists of theoretical part and practical part. Theoretical part deals with selected definitions, goals, forms and methods of art therapy as well as with participants of art therapeutical process and basic diagnosis and colour symbology. Content of practical part deals with qualitative investigative research. This part largely consists of description of observation based on our …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANCOVÁ, Tereza. Arteterapie u dětí v předškolním věku. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami na vstup do základní školy se zaměřením na děli se sluchovým postižením
Petra KRZYŽANKOVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zažité skúsenosti s inkluzívnym vzdelávaním z pohľadu žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami a ich rodičov
Zuzana HORNÁČKOVÁ -
Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole.
Karolína ŠTĚPÁNKOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami
Andrea Ephraimová
Název
Vložil
Vloženo
Práva