Bc. Iveta Kozáková

Bakalářská práce

Uvedení nového výrobku na kosmetický trh

Launch of a new product on the cosmetics market
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na kosmetický trh“ je analýza uvedení nové produktové řady Johnson’s Holiday Skin společnosti Johnson & Johnson na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek …více
Abstract:
The object of this bachelor’s thesis “Launch of a new product on the cosmetics market” is launch analysis of new product line Johnson’s Holiday Skin from Johnson & Johnson on to the Czech market and a suggestion proposal for next year. In the first part, there is prepared a theoretical base for marketing mix creation – particular methods used for situation analysis processing and detailed elaboration …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2007
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta