Grafický manuál podnikatelského subjektu Psí hotel – Martina Hybštová
Martina Hybštová
Bakalářská práce
Grafický manuál podnikatelského subjektu Psí hotel
Design Manual of Business Entity Dog´s Hotel
Anotace:
Bakalářské práce se věnuje stanovení jednotného vizuálního designu pro fiktivní podnikatelský subjekt v oboru hotelnictví, zaměřeného na ubytování pro psy. Práce je rozdělena na dvě části. Literární rešerše obsahuje vysvětlení základů počítačové grafiky a následné představení funkce grafického manuálu, jakožto nedílné součásti firemního designu. Teoretická část také objasňuje význam grafického manuálu …víceAbstract:
The bachelor these is devoted to establishing a corporate design for a fictional business subject in the hotel industry, the hotel for dogs. The work is divided into two parts. The literary research includes basics of a computer graphics and the main functions of the graphic manual. Which is one of the integral parts of corporate design. The theoretical part also explains the importance of the graphic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva