Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti – Aneta MÜNSTEROVÁ
Aneta MÜNSTEROVÁ
Diplomová práce
Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti
Drawing of people with autism spectrum disorders in the school and adult age
Anotace:
Téma naší diplomové práce pojednává o kresbě dětí a dospělých s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je charakteristika daného postižení, zejména pak se zaměřuje na problematiku dětského kresebného projevu, na jeho vývoj a obsahovou stránku. V praktické části se věnujeme kazuistice šesti vybraných jedinců a analýze jejich …víceAbstract:
The theme of our diploma thesis deals with drawings of children and adults with autism spectrum disorder. The work is divided into two parts, theoretical and practical one. The theoretical part is characteristic of disability, especially focusing on the issue of children's drawing expression, its development and thematic content. The practical part is focused on the case study of six selected subjects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÜNSTEROVÁ, Aneta. Kresba u osob s poruchou autistického spektra v období školního věku a dospělosti. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva