Současné trendy v nákupním chování české populace – Bc. Zuzana Kubíčková
Bc. Zuzana Kubíčková
Bakalářská práce
Současné trendy v nákupním chování české populace
Shopping behaviour of the czech population: recent trends
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce nazvané „Současné trendy v nákupním chování české populace“ je provedení analýzy současného nákupního chování českých spotřebitelů od roku 1990 do současnosti. První část je zaměřena na historii maloobchodu na území České republiky, jelikož nákupní chování reflektuje vývoj trhu. Následující část se zabývá teoretickými náležitostmi objasňující nákupní chování. V poslední …víceAbstract:
The main topic of the thesis named „Shopping behaviour of the czech population: recent trends“ aims to provide analyse of recent shopping behaviour of the czech population from 1990 to the present. The first part is focused on retail history in Czech Republic, as shopping behaviour reflects market transformation. The next part theoreticaly explains the shopping behaviour. In the last and the largest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fwq2o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Josef Kunc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Šašinka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Analýza Business to Business marketingu spoločnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o.
Stanislava Murcková -
Dopady centralizace nákupu společnosti Dalkia Česká republika, a.s.
Markéta Lacná -
Nákupní cestovní ruch v České republice
Soňa Smejkalová -
Nákupní centra v České republice a na Slovensku
Michaela Kratochvilová