Marketing zdravotnických zařízení - Vojenský rehabilitační ústav Slapy – Ing. Radek Chlasták
Ing. Radek Chlasták
Bachelor's thesis
Marketing zdravotnických zařízení - Vojenský rehabilitační ústav Slapy
Marketing of Medical Services - Military Rehabilitation Center Slapy
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing zdravotnického zařízení – Vojenského rehabilitačního ústavu Slapy. Pojednává o kompletní analýze marketingového prostředí zdravotnického zařízení a o vyhodnocení účinnosti současného marketingového plánu. Jednou z nejdůležitějších marketingových kompetencí je tvorba úkolů a strategické řízení, zajišťující vysokou konkurenceschopnost na trhu. Z tohoto důvodu …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the marketing of the medical facility – The Military Rehabilitation Center (MRC) based in Slapy nad Vltavou, Czech Republic. It deals with a complete analysis of the marketing environment of the MRC and evaluation of the effectiveness of current marketing plan. One of the most important marketing competencies are task creation and strategic management, ensuring high competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h7wzp/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová