Marketing zdravotnických zařízení - Vojenský rehabilitační ústav Slapy – Ing. Radek Chlasták
Ing. Radek Chlasták
Bakalářská práce
Marketing zdravotnických zařízení - Vojenský rehabilitační ústav Slapy
Marketing of Medical Services - Military Rehabilitation Center Slapy
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing zdravotnického zařízení – Vojenského rehabilitačního ústavu Slapy. Pojednává o kompletní analýze marketingového prostředí zdravotnického zařízení a o vyhodnocení účinnosti současného marketingového plánu. Jednou z nejdůležitějších marketingových kompetencí je tvorba úkolů a strategické řízení, zajišťující vysokou konkurenceschopnost na trhu. Z tohoto důvodu …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the marketing of the medical facility – The Military Rehabilitation Center (MRC) based in Slapy nad Vltavou, Czech Republic. It deals with a complete analysis of the marketing environment of the MRC and evaluation of the effectiveness of current marketing plan. One of the most important marketing competencies are task creation and strategic management, ensuring high competitiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h7wzp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová