Veronika Pláničková

Master's thesis

Marketingové vyhodnocení alternativního festivalu Utopije

The evalution of success of Utopije festival
Abstract:
Event marketing patří mezi moderní formy marketingu a vytváří velmi efektivní nástroj, jak docílit větší propagace společnosti nebo jak přilákat nové či si udržet stávající zákazníky/návštěvníky, kteří si je budou pamatovat díky nevšednímu zážitku, který jim event poskytne. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu event marketing včetně jeho výhod a nevýhod, jeho druhů a jednotlivých fází plánování …more
Abstract:
Event marketing is one of the modern forms of marketing. It creates a very effective tool for achieving greater company’s promotion and attracting new or retaining existing customers who will remember them thanks to the extraordinary experience, that the event will provide. The theoretical part deals with the definition of the concept of event marketing including its advantages and disadvantages, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2022
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Simona Králová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85292

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management