Marketingové vyhodnocení alternativního festivalu Utopije – Veronika Pláničková
Veronika Pláničková
Master's thesis
Marketingové vyhodnocení alternativního festivalu Utopije
The evalution of success of Utopije festival
Abstract:
Event marketing patří mezi moderní formy marketingu a vytváří velmi efektivní nástroj, jak docílit větší propagace společnosti nebo jak přilákat nové či si udržet stávající zákazníky/návštěvníky, kteří si je budou pamatovat díky nevšednímu zážitku, který jim event poskytne. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu event marketing včetně jeho výhod a nevýhod, jeho druhů a jednotlivých fází plánování …moreAbstract:
Event marketing is one of the modern forms of marketing. It creates a very effective tool for achieving greater company’s promotion and attracting new or retaining existing customers who will remember them thanks to the extraordinary experience, that the event will provide. The theoretical part deals with the definition of the concept of event marketing including its advantages and disadvantages, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85292
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2022
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Simona Králová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová